K歌情人~~ 最近看的院線片
雖然沒有大製作的震撼...........
但是很有感覺  就是一種FU!!!!~
本片主角
Hugh Grant &Drew Barrymore
Hugh Grant 在裡頭蠻搞笑的~批哩啪拉很愛囉唆 哈哈
又唱又跳 扭動老屁股  真的很可愛啦
片頭 仿不知幾零年代的MV  會噴飯!!害我笑不停= =
另一配角Haley Bennett 飾演超紅新生代女歌星!~
長的漂亮 只是他唱的歌.........印度風(情色宗教歌)
這也是一個笑點= =+
另外
劇裡 他們兩合寫的創作曲 Way Back Into Love
單聽下~或許不能打動~大多人心
可是看過電影後~~旋律很自然的一值盤旋在耳邊
><
這陣子BLOG的song先放這首 來撫慰一下我的心吧........
也跟大家分享
希望 你們會喜歡

Way Back Into Love ~Hugh Grant & Haley Bennett~



I've been living with a shadow overhead 
.
我終日生活在陰影中


I've been sleeping with a cloud above my bed 
.
烏雲伴我共枕眠


I've been lonely for so long

長久以來~孤單不已


Trapped in the past, I just can't seem to move on

陷在過去~,卻一直沒有機會向前行


I've been hiding all my hopes and dreams away

我把所有的希望及夢想藏匿


Just in case I ever need them again someday

只是為了今後我還有機會需要它們


I've been setting aside time

我努力爭取時間


To clear a little space in the corners of my mind

為了能保持我心中一塊小小的角落能夠潔淨無瑕


All I want to do is find a way back into love

我只想盡一切可能,把愛找回來


I can't make it through without a way back into love

如果沒有了那份愛;我一定撐不過來


Oh oh oh

喔~~~


I've been watching but the stars refuse to shine

我一直在等待那不願閃亮的繁星


I've been searching but I just don't see the signs

我一直在找尋,但卻毫無頭緒


I know that it's out there

我知道它就在某處


There's got to be something for my soul somewhere

在某處一定有著什麼力量能解放我的靈魂


I've been looking for someone to shed some light

我一直在尋找一個能為我閃耀光芒的人


Not just somebody just to get me throught the night

並不是一個僅僅陪我一夜的人


I could use some direction

我會試著給你一個方向


And I'm open to your suggestions

並接納一切你給我的建議




All I want to do is find a way back into love

我只想盡一切可能,把愛找回來


I can't make it through without a way back into love

如果沒有了那份愛;我一定撐不過來


And if I open my heart again

如果我再一次敞開心房


I guess I'm hoping you'll be there for me in the end

我想我會期盼你就這麼陪我到最後


There are moments when I don't know if it's real

此時此刻;如幻似真


Or if anybody feels the way I feel

或許會有某人跟我有著相同的感覺


I need inspiration

我需要一點靈感


Not just another negotiation

而非一次又一次的妥協


All I want to do is find a way back into love

我只想盡一切可能,把愛找回來


I can't make it through without a way back into love

如果沒有了那份愛;我一定撐不過來


And if I open my heart to you

如果我對你敞開心房


I'm hoping you'll show me what to do

我會希望你告訴我該怎麼做


And if you help me to start again

如果你希望一切從新來過


You know that I'll be there for you in the end

你知道我會就這麼陪著你走到最後

arrow
arrow
    全站熱搜

    Maki 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()